Profit-őr #3.
Rögtön meg is cáfolom bevezető mondatomat, hiszen hírlevelünk első terméke, a product.me platform, már jó ideje elérhető, de a klasszikus, nyomtatott, statikus marketing eszközökkel szemben a dinamikus, felhő alapú rendszer teljesen futurisztikusnak hat a mai napig.
A 2D vonalkód sem annyira a távoli, inkább a közeljövőt jelenti. A jelentős információt tárolni képes, „izmosabb” vonalkód hálózati kapcsolat nélkül is jelentős mennyiségű információt képes szolgáltatni reklám jellegű felhasználás esetén.
Egyeztessünk egy feltételek nélküli konzultáción, hogy milyen új technológiákat ajánlunk üzlete, áruháza védelmére vagy védelmének fejlesztésére!
Ikonmagyarázat
Ikonmagyarázatunk segít abban, hogy véleményünk szerint milyen típusú üzletekbe javasoljuk a felsorolt technológiákat.
Barkácsáruházak |
Sport és divat üzletek |
Szórakoztató elektronikai üzletek |
Szuper- és hipermarketek |
Nővelje a vevői elkötelezettséget!
Változtassa üzletét élményteli vásárlási térré!
A product.me komplex, felhő alapú platformja verhetetlen ár-érték arány mellett tucatnyi olyan forgalomban és profitban is kifejezhető hasznos kiskereskedelmi megoldást kínál, mint a digitális tartalmak kezelése bármilyen monitoron vagy mobil eszközön.
Gondoskodik a digitális ártáblák vezérléséről, az in-store vevőanalitikák, IoT adatok megjelenítéséről, de interaktív eladótéri digitális reklámok, termékinformációs adatlapok, termékkiegészítő katalógusok, sőt oktatási anyagok, vevőelégedettségi adatok is megjeleníthetők a komplex feladatkört ellátni képes felületről.
A product.me alkalmas a pénztári sorok automatikus kezelésére is.
Mindezt ugyanazon a verhetetlen áron képes biztosítani.
A product.me megoldásai „élesben”
Szórakoztató elektronikai üzletben
Sport és divat üzletekben
Barkácsáruházban
Szuper- és hipermarketben
QR-stílusú „2D vonalkód”
A QR-stílusú „2D vonalkódok” forradalmasítják az általunk ismert kiskereskedelmet. A szerény és jól ismert vonalkódot – amely közel 50 éve a fogyasztói csomagolások alapvető része – hamarosan felváltja egy robusztusabb és izmosabb utód, amely sokkal több információt kínál a termékről.
A 2D vonalkód 7089 karakternyi információt képes tárolni, az 1D (sima) vonalkód 20 karakternyi kapacításával szemben. Érdekessége, hogy a QR-kódra hasonlító (a QR-kód is egy 2D vonalkód fajta) megjelenés nem csak függőlegesen, hanem vízszintesen kódolt információkat is tartalmaz.
A 2D vonalkód használata különösen hasznos, amikor nincs elérhető hálózati vagy internetes kapcsolat.
Egészségügyi felhasználás során a beteg állapotáról tartalmazhat részletes információt.
A raktározásban különböző jelöléseket, termékkategóriát, időpontot és dátumot „rejthet”, ami elősegíti a logisztikát.
Marketing vagy reklám felhasználás során részletes specifikációt, leírást, kapcsolattartó elérhetőségeit, stb. közölhet.
Az Androidos és IOS-es okoseszközök elterjedésével (melyek kód olvasó applikációt futtathatnak) a 2D vonalkódok speciális eszközök nélkül is olvashatók, így a közlésre szánt információ szinte mindenki számára elérhető.